تحول لوگوی شرکتهای بزرگ در طول زمان
تحول لوگوی شرکتهای بزرگ در طول زمان
لوگو یا نشانه، نمادی برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم است. آرم ها چیزی شبیه به امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه یا شرکت هستند و در واقع بخشی از هویت آنها به شمار میروند. آرم ها در هر جایی که آن موسسه یا شخص یا رویداد حضور داشته باشند، به نمایش گذاشته میشوند.
تعویض لوگو هم میتواند با تغییر در سیاستهای کلی شرکت، تغییر فناوری یا شاید هم تغییر نگرش مدیرعامل تازه وارد ایجاد شود. آلبوم پیش رو نگاهی به لوگوی اولیه تعدادی از کمپانیهای بزرگ میاندازد تا متوجه تغییرات آنها طی سالهای مختلف فعالیتشان بشوید.
خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم : فرهنگ سازمان با توانمند سازی کارکنان
برای دریافت مشاوره تخصصی فروش کلیک کنید