majicon

ماج

استدیو طراحی

شعار مک دونالد

شعار مک دونالد

مک دونالد در شعار جدید خود در آخرین کمپین تبلیغاتی، نقش موثر برند در میان خانواده‌ها و روابط بین آنها را معرفی می‌کند.
مک دونالد خود را به عنوان برندی مشترک میان اعضای خانواده معرفی کرده و دموکراسی برند را از طریق نمایش افراد مختلف با عشقی مشترک نسبت به مک دونالد نشان می‌دهد.

این آگهی تلویزیونی که از روز اول فوریه در تلویزیون پخش می‌شود، داستان مادری تنها را بیان می‌کند که از دوستش می‌خواهد تا با او زندگی کند. این مرد با حضور در یک رستوران مک دونالد سعی دارد تا با پسر خانواده ارتباطی دوستانه برقرار کند.

 

در اقدامات قبلی نتیجه خاصی حاصل نشده اما در رستوران مشخص می‌گردد که بیش از آنچه فکر می‌کردند، زمینه‌ای مشترک میان آنها وجود دارد.

الیستیر مکرو، معاون بازاریابی مک دونالد در انگلستان معتقد است که این کمپین با ترکیب داستان سرایی احساسی و حقایق اثبات شده زندگی قصد یادآوری عشق به مک دونالد در میان مردم و تشویق مشتریان به ذکر و به اشتراک گذاری دلایل کاملا شخصی خود برای بازدید از یک رستوران مک دونالد را دارد.

این آگهی تلویزیونی با فعالیت در فضای باز حمایت شده و کمپین فوق نیز توسط شرکت ارتباطاتی خلاق Leo Burnett راه‌اندازی گردیده است.

 

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم : رهایی از اهمال‌کاری یا فردافکنی یا تعلل

 

برای دریافت مشاوره تخصصی فروش  کلیک کنید

برای دریافت مشاوره مارکتینگ کلیک کنید 

برای دریافت خدمات تخصصی برندینگ و تبلیغات کلیک کنید 

Sh.Ghasemi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *