رابطه بسته بندی محصولات با برند و فروش
رابطه بسته بندی محصولات با برند و فروش
اگر فکر می کنید بسته بندی صرفا وسیله ای برای حفظ کالاهاست سخت دراشتباهید.
بسته بندی خلاقانه تاثیر بسیار مهمی در ارتقای برند شما دارد . بسته بندی صحیح، از کالا مراقبت می کند. ایمنی آن رابالامی برد . ابزاری جهت معرفی آن کالا محسوب می شود.
اما یک لحظه دقت کنید !
بسته بندی خود به تنهایی یک ارزش به حساب نمی آید. بلکه یک بسته بندی مناسب ابزاری جهت موفقیت یک برند است .
همچنین اگر به بسته های چیپس پرینگلس توجه کنید،پرینگلس با این بسته بندی خود را از نام های مختلف جدا کرد و با یک بسته بندی خلاقانه توانست از بقیه رقبا متمایز شود و در ذهن مشتری باقی بماند به برقراری ارتباط قوی بین برند، نوع بسته بندی و کالای مرتبط به عنوان یک نکته بسیار مهم در ارتقای برند باید توجه کرد.
بسته بندی از کالای شما محافظت می کند .بسته بندی باید وجه تمایز و مزیت رقابتی محصول شما نسبت به سایر محصولات مشابه هستند.
از ویژگی های اصلی بسته بندی مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد
قابل رویت بودن (VISIBILITY)
داشتن اطلاعات لازم (INFORMATION)
راحتی و سهولت استفاده (WORKABILITY)
بسته بندی محصول آخرین فرصت جهت برقراری ارتباط با برند محصول پیش از خرید آن می باشد.بسته بندی باعث جلب نظر مشتریان می شود و می تواند سبب افزایش یا کاهش رضایت مشتریان از مصرف آن محصول شود.
خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :تکنیک هایی برای تخفیف گرفتن در خرید ها
برای دریافت مشاوره تخصصی فروش کلیک کنید